åååh va drygt.

igår kväll när jag skulle borsta tänderna så märkte jag att den tråden som jag har på tänderna där nere (på insidan, som ska hålla tänderna på plats) hade lossnat på ena sidan. Så det blir väl att åka till trelleborg snart igen! Faaan va drygt. Jag som trodde att jag aldrig mer skulle behöva sätta min fot på det stället igen. Hade jag haft mycket pengar så skulle jag bett dem göra en ny sån skena som jag har på nätterna för den är helt sönder och jätte obehaglig att ha i flabben..,en sån kostar 500spänn! Men jag tycker inte att jag kan hjälpa att den har gått sönder, för det är väl som jag biter ihop med käkarna när jag sover..så dem skulle kunna göra en ny, gratis, till mig ;) Nu när det snart är jul och allt.. haha!
Usch ja, det har bara vatt en massa jävla klabb med mina tänder. Palla! Och den visdomstanden som växer rent fel har jag inte vatt och röntgat än, för det kostar ju också en hel förmögenhet! Varför ska det va så dyrt att gå till tandläkaren?
Jaja skit samma.

Igår börja det snöa lite och jag blev jätte glad. Men det försvann igen & jag blev mindre glad, och det snöar fortfarande men det lägger inte sig..skit tradigt ju. Då behöver det faktiskt inte snöa alls tycker jag.
Idag är jag inte glad känner jag.
Jävla ståltråd i munnen & jävla snö som inte vill stanna!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sjukt att det ska kosta så mycket.. Moget att det ska vara en klassfråga vem som har råd att gå till tandläkaren, snacka om gammalmodigt samhälle vi lever i. Bara rigefittor som har råd ju! LOOOVE YOU! <3

2009-12-16 @ 12:41:05
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Emma

fy för vad dyrt det är! galet! kan man inte söka något bidrag eller något? :) Typ ungdomarnas rätt i samhället eller något? haha!

2009-12-16 @ 16:45:03
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0