Alltid lika trevligt att få oväntade räkningar (y)

Blää för såna här dagar när man bara vill lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet. Jag tycker inte om såna dagar. Känner mej rastlös, trött och lite irriterad. Men jag vet inte varför.. men jag tror jag vet varför jag är så irriterad, det är nog bara för att jag fick en elräkning från östergatan igår, den va på 529kr och jag kunde inte fatta varför jag fick den. Så idag ringde jag till Kreab och då sa dem att det är alltid den som flyttar som är tvungen att anmäla det till dem, men det har jag aldrig hört & jag trodde att Bovista fixa det eftersom att dem fixar så att elen sätts igång när man flyttar in. Men nej nej, tji fick jag. Så sa hon tanten från kreab "nu vet du det tills nästa gång" JO TACK! Kan du inte ha lite förståelse att folk kanske är lite fattiga nu såhär vid juletid och allt. & kan du inte fatta att jag kanske hade missuppfattat allt? Nej då! Bara ta mina pengar, jag kan sno julklappar och julmat (y) nej så illa är det kanske inte men fan det är riktigt störigt. Och sen säger hon en sak till som jag knappt kunde svara på för jag tänkte bara "är människan inte klok?" -" du kommer få en räkning till sen, som vi kallar flytträkning, och den avser 1 november till 27 november så det är bara några dagar " bara några dagar? Jag flytta från den lägenheten i september så jag kan fortfarande inte riktigt fatta det! Men jaja, nu har jag iaf betalt den så det är väl bara att se glad ut & vänta på flytträkningen.
Nu ska jag tröstäta...fast jag är inte alls sugen på nått, hur lockande låter en sleden rostmacka med ost på? Inte så jätte lockande. Jag vill ha maaat, flottig mat, typ en kebabtallrik. Fan va det hade vatt gott ;D Men inte har man råd att unna sig nått sånt gott, jag kanske kan äta upp räkningen från kreab? Det kan kanske va gott. Nej nu känner jag att jag börjar gå lite till överdrift & då blir det lätt att jag blir lite omogen. haha! Så nu ska jag sluta skriva innan ni börjar tro att jag är knäpp i huet på riktigt ;p

mmm kebab...mmm!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Äta upp räkningen från Kreab, hahaha! Jag älskar när du blir sån omogen :D

2009-12-01 @ 23:14:17
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0