"där borta ligger en gran & den behöver jag, tror du jag törs ta den?"

Jag tog fatt i dammsugaren och dammsuga lägenheten, plus att jag torka av lite här & var :) Så nu är här grannt igen! Nu nån dag i veckan ska jag&dennis nog hem till hans mamma och få lite julpynt, men jag vet inte om det bara va sånt till julgranen eller om det va annat pynt också, det återstå att se..hehe! Jag har lyssnat på jullåtar hela dan så nu vill jag få in lite julpynt här också & sen är det bara att vänta på tomten :) Eller ja, jag måste ut och fixa julklappar också. Gud vad jag älskar julen!
Jag har ju sagt hela tiden att jag vill ha en julgran & först ville inte dennis de men sen kom han på att om vi ska ha nån julgran så ska vi ha typ 4stycken.. det ända jag kan säga är -Okej, visst! För jag veeet att det inte kommer bli så, det blir aldrig som vi säger, haha. Fast det hade faktiskt vatt rätt häftigt att ha så många granar ;p Och tänk så kul Elsa hade haft, aajdå. Jag är lite rädd för att bara ha en gran..vi får sätta fast den i väggen annars kommer hon att välta den. Jag vet när jag bodde hemma så hade vi katter & då fick vi fästa granen i väggen med snöre & inte sätta kulor längst ner i den ;D eller va det kanske för smilla när hon va liten, för att hon inte skulle ta dem? neeeej det tror jag inte! Det va nog för katterna.

Nu ska jag lyssna på Emil i lönnerberga, bom-sicka-bom :D Fin bit!


Kommentarer
Postat av: cassie

Hihi. Jo det e bara fint, själv då ? <3

2009-12-02 @ 23:00:59
URL: http://cassaandrahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0