det är ingen värme direkt..

Fyfan vad det är kallt! Alla element här hemma är på full värme & ac:n står på 30grader (varmt alltså) och jag kolla precis på termometern och den står bara på 16grader, här är kallt vill jag lova er! Brrr.
Varför blir här aldrig varmt? Jag hade tänkt att jag skulle duscha men det vette fan om jag vill, jag kommer ju frysa ihjäl när jag kommer ut ur duschen :/ Sen när dennis kommer hem så ska vi nog bada, kan inte göra det nu innan han är hemma för varmvattnet tar slut direkt & han ville nog också bada :) Jag ska nog larma igång typ sjutusen värmeljus inne på dass & sen stänga dörren så kan där kanske bli liiiite mer uppvarmt inne.
Nu ska jag krypa ner under två filtar med två par tights en tjocketröja och två par strumpor & glo på tv!
God natt gott folk.


Kommentarer
Postat av: Emmmmmma

har ni det så kallt i er lya? här har vi det varmt o gott! bara kom förbi om ni behöver värma er lite ;)

Glada julhälsningar från oss på Fjällvägen!

2009-12-20 @ 18:25:01
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0