jag har inga ögonbryn just nu!

Innan idag när jag skulle sminka mig så hitta jag inte min kajal & ögonbrynspenna. Och jag leta som fan, sen kom jag på att det nog är elsa som har dratt ut de från mitt skåp och gjort av med det. För hon brukar göra de, en dag när jag skulle sminka mig så låg min rougeborste på golvet & rouget låg i vasken...
Så just nu har jag inga ögonbryn.. eftersom att jag inte vill noppa mina ögonbryn (det gör ont tycker jag) så rakar jag dem ist & det är så typiskt att den pennan är borta just nu för sist jag raka mina ögonbryn så råka jag raka lite för mycket så det ena brynet är nästan helt borta. hahaha!
Tack Elsa (y)

//ögonbrynslösa josse!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är grann som fan - med eller utan ögonbryn spelar ingen roll :) HAHAHA förresten, minns du när vi var små och jag lurade dej att raka av ditt ena ögonbryn? Mycket snällt av mej :)

2009-12-14 @ 23:35:05
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0