Julklappsshopping!

Igår åkte jag&dennis till väla och handla lite julklappar :) Så nu har jag handlat färdigt till johanna&smilla, men jag ska nog köpa nått mer till dem! Och till mamma har jag handlat en julklapp hittills men det ska bli nån mer där också :) hihi.
Fast jag är ju långt ifrån färdig..känns som jag har hur många som helst kvar att handla till.. men nu är snart mina pengar slut & jag får inte pengar förräns den tjugotredje igen. Kul att åka ut och stresshandla dan innan julafton! Puhu. Jag får nog sticka ut och kolla vad jag ska köpa och typ skirva upp var & till vem så jag vet det så är det bara till att ta det sen..så slipper jag springa rundor och leta :p smaaart josse!
Nu ska jag ta och ringa några samtal, vilket jag hatar att göra. Men jag måste. Imorron skulle hon från akademedia inne i stan ringa mig och då skulle jag ha ringt dessa samtal...jag är alltid lika duktig, gör det i sista sekunden. Varför inte göra det direkt då hade jag sluppit detta nu. Jaja... inte mö att göra åt det nu.
HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: emsaaaaa

du är duktig du :D va ska du annars göra idag? saknar dig! <3

2009-12-10 @ 12:02:26
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0