Midda & nycklar hos mor!

Igår bjöds det på midda hemma hos mamma :) Efter vi hade käkat så glodde vi på en massa gamla filmer från när jag & johanna va typ 4 & 6 år, haha så jäkla kul. Fan va roligt man snacka alltså ;) Sen kolla vi på filmer från när Smilla va nyfödd. iiih vilken söt & tjock bebis <3 Och som jag såg ut då, herreguuud. Långt blont hår i en ful totte & nalle puh tröja. elva bast och helknast!
Sen kolla vi på andra evenyn & vid lite över tio tiden gick jag,dennis,johanna & felicia ner till shell. Sen följde vi dem hem & sen cykla vi också hem, men när vi kom hem så kom jag på att jag hade glömt mina nycklar hos mamma så vi fick snällt vända på hojjarna och trampa hem till mamma igen & hämta nycklarna. Jag trodde dennis skulle strypa mig..haha.

Idag har jag inte hunnit med så mycket fast att jag vakna vid tio.. eller jo, jag har hunnit snacka med johanna en snabb runda, druckit en kopp varm choklad & rögat två cigg och nu ska jag gå och ta min tredje!
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: smilla

hej

2009-12-09 @ 18:57:41
URL: http://smailissuper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0