nej nej nej nej!

Vaknade i morse & kände mig lite dålig, helt stop i näsan, ont i huet & hela kroppen, slö. Och sen när jag rökade så märktes det verkligen att det va något som inte stod helt rätt till.,haha! Ni som röker, visst märker man att man börjar bli sjuk när man rökar? Det smakar riktigt illa. Jag vill inte bli sjuk nu när det snart är nyår :( Så jag har vatt på apoteket & köpt nässpray och sen va jag på OJ och köpte sånhär bravo juice, friscus. Den ska tydligen vara bra.. hjälper kroppens naturliga försvar..står det på den ;) Så nu har jag snart druckit upp en liter.

Jag va på familia igår och byta min klänning som jag fick av dennis i julklapp för den va för liten... den jag fick va en xs & den satt jätte taight och jag kunde knappt andas i den så jag byta den till en s, men den va för stor. Hur kan det va så? Det finns ju liksom inget mellanting. Riktigt störigt. Men mamma sa att man kanske kunde sy in den. Hoppas de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0