Snö & frösna tår!

Helgen har vatt hur lugn som helst :)
I fredags va jag,dennis,robin & deras kusin andreas ute och körde med gatorn och drog en snowracer efter, skit skoj..haha! När dennis skulle åka på snowracern så råka jag komma för nära en husvägg så han fick hoppa av annars hade han åkt rätt in i den ;p hahaha. Efter ett tag frös jag som fan så jag gick in och glodde på tv. Sen kom dem också upp så kolla vi på film :)
I lördags va vi hemma hos johanna,felicia&dennis och hälsa på sen gick vi hem till dennis mormor :) Där det bjöds på mackor med korv,ost&gurka på, godis & julmust.. mums! Sötaste tanten ever! hahah. Sen på kvällen kom robin&johanna hit så gjorde dennis&robin ett hopp som dem skulle hoppa på med snowracern med hjälp av gatorn.. efter ett tag kom långe danne, fredrik & andreas också hit. Sen frös jag som fan så jag&johanna gick upp och kolla på dem genom fönstret istället ;) När dem hade tönnat sig där ute ett tag så kom dennis,robin & andreas upp, glodde på tv & sen gick dem till roma och hämta pizza :D
Igår va vi hemma hos johanna,felicia&dennis igen.. lånade dennis rakapparat för den dennis hade lånat av sin bror funkade ju inte mer än köss mig i röven (ursäkta det omogna uttrycket) så han fick fantafrilla, inte så jätte snyggt! Men nu är han grann igen♥

Som jag längtar till julafton nu... aaaah! Idag ska jag,mamma,smilla & johanna ut och handla julklappar :)
Nej nu ska jag ut & röka lite, heeeej då!


Kommentarer
Postat av: emma har ingen femma

det var ju kanonbra :) så ni slipper frysa! :)

käääärlek! <3

2009-12-21 @ 18:29:12
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0