Utgång i lördes :)

Satt hemma hos Johanna & förfesta lite innan vi åkte till stan, tack för en trevlig kväll :)
Tyvärr blev det inga bilder från när vi va inne i stan. På söndan hitta jag en lite bok i jackficka & inte vilken bok som helst utan... Nya testamentet. Och längst bak i den är där sånt som man kan skriva på så står där "mitt beslut att ta emot Jesus...jag bekänner att jag är en syndare & att Jesus kristus dog för min synd" Okeeej? Vad betyder det? Har denna dam (som jag fick den av) gett den till mig för hon tyckte att jag kanske syndade för att jag va full & hade kul? hahaha. Hum.. ska nog ta och kasta den. Det känns inte bra! haha. Vafan ska jag med den till? Jag tror ju inte ens på gud. Jag satt igår och bläddra igenom den men jag fatta typ inget alls av vad som stod i den så det är inget för mig.
Jaja, här kommer lite bilder iaf :)
   

  


Kommentarer
Postat av: emsaaa

tjuuusiga bilder :)

2009-12-01 @ 14:49:06
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0