Bort med det gamla och in med det nya!

Nu har jag tagit bort min gamla blogg och gjort en ny.
Tänkte att jag skulle försöka att va lite mer aktiv med denna ;) Får se hur det går! hehe.

Helgen som gått blev en mys-helg med min kära syster Johanna!
Fredag; Åt mat från thai lina och tittade på så ska det låta :)
Lördag; På förmiddan åkte jag med mamma,smilla & filippa till Malmö för Smilla hade gympa tävling.. när jag kom hem stack jag och Johanna till oj och köpte lasagne och sen hem till mig igen och krängde och titta på film :)
När vi skulle lägga oss börja grannen under mig att spela vrålhög musik, precis vad man behövde! Tack =/
Men jag lyckades att somna efter ett par dunkande timmar!
Söndag; Följde med mamma till mormor&morfar och hälsade på :) Och när jag kom hem va Johanna fortfarande kvar :) hihi. Så vi slängde oss på soffan och glodde på Beck och sen nanna vi :)

Tack syster-yster för ännu en mysig helg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

nämen se på fan, nu har hon börjat blogga! Det var på tiden! :D

2009-03-09 @ 14:55:22
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0