Dålig uppdatering!

Herre guuuud vad jag är dålig på att uppdatera min blogg :/
Fast det finns anledning till varför jag är litta dålig på de, känner inte mig på humör för att skriva just nu!
Men jag får väl försöka :) hihi.

Imorse vid åtta tiden åkte jag med mamma till Ängelholm och efter det så körde vi till Ikea där jag köpte mig ett nytt fint bord och två nya fina stolar (i trä & stål)  till min balkong :) Endast 199:- mycket billigt tyckte jag :) Så nu väntar jag bara på det fina vädret! Sen när vi vatt där körde vi hem och sen kom Cindi & Elin och hämta mig & Johanna så körde vi till Helsingborg där Cindis farmor bodde på ett äldreboende och hämta hennes möbler!
Sen blev det Mc donalds och sen litta cruuuusing i Hbg och Åstorp med mycket vacker musik :D haha!
Tack mina damer för en trevlig dag <3

Nu tänkte jag ringa min kära moder och fråga om hon vill köra mig till Oj så jag kan handla dricka innan jag törstar ihjäl :/


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för Mankan! :) Eller ja, det var ju ett lån , men ändå.. hihi

2009-03-26 @ 18:30:30
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0