:)

Har precis kommit hem från Väla, va där med Ida,Maxim,Zack & Johanna :)
Köpte en klänning och ett par väldigt fula med ändå snygga leggins som jag tänkte ha på mig ikväll när vi ska till Robin!
Så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå så jag kan slänga mig i duschen :)  Lalalalalala!

Igår va det ju Fredag och det blev hur lungt som helst, satt hemma i min ensamhet och titta på "så ska det låta" & på "Lets dance" :) Och när jag skulle lägga mig vid typ tolv tiden så drog nån granne igång och spela musik som satan, riktigt irriterande :/ Vakna med jämna mellanrum & när jag äntligen somna redigt va klockan halv fem och då spela dem fortfarande cphög musik :/ Aaah!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var skoj med en liten sväng till Väla med mina söta kusiner :-)

Irriterande med folk som inte riktigt kan respektera att andra vill sova om nätterna! :-/ Å speciellt när dom har mage att klaga på dig som har fest såååå ofta, DÅRAR!

2009-03-29 @ 14:45:39
URL: http://oidabjorkmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0