Familia,bakad pära,sol & svittiga föder ;D

Idag va jag och Elin på Familia =)
Jag införskaffa mig en långarmad vit tröja, en trekvartarmad grå tröja, ett långt svart linne & ett par öronhänge :) hihi.
Vi käka på grafitti, goooott! Sen efter det gick vi ut och satt oss på en mur och röga, satt mitt i solen så vi blev kvar där ett tag för det va riktigt varmt & skönt :) Och dojjorna åkte av för vi blev litta svittiga om föderna ;D haha.
På tal om dojjor, jag såg ett par skit snygga skor som jag ville köpa.. ett par svarta typ tyg skor för 550:-, men jag sket i det för jag tyckte de va litta dyrt. Men jag ska se över min ekonomi litta ;) Är riktigt sugen på dem! haha.

Nu ska jag vandra him till min man =)

HAJ HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0