GÄSP!

Vaknade precis & jag ligger fortfarande kvar i sängen, känner att jag skulle kunna ligga kvar här hela dan!
Bara dra täcket över huvet och sova. Känner inte för att göra något alls :/ Är så himla trött & orolig, hoppas att allt kommer gå bra! Är faktiskt nervös. Går med en oro i kroppen hela tiden som inte vill försvinna!
Ajja, nog om det.

Jag är ju faktiskt glad också =)
Glad för att jag har en så underbar familj och en så underbar pojkvän ♥
Måste också tillägga att Johanna är inte bara min storasyster utan även min allra bästa vän.
Och jag är så glad för hennes & Dennis skull =) Att ni ska bli föräldrar är så jäkla kul :) Önskar er all lycka! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lilla gumman :( Du ska inte vara orolig.. det kommer att gå bra. Och jag kommer att finnas här heeela tiden, det vet du! Jag älskar dej så mycket mer än du kan ana!

2009-03-16 @ 10:20:01
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra dag !

Kram

2009-03-16 @ 10:24:00
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0