Hejsan hoppsan!

Va på familia med Dennis innan idag för jag tänkte att jag skulle köpa dem dojjorna, men jag kunde inte bestämma mig vilka jag skulle köpa så jag sket i de, haha!
Johanna & Ida hade kommenterat mitt förra inlägg och Johanna tyckte att dem låga va finast & Ida tyckte dem höga!
faaaan. Det blev inte lättare ;P
Jag tror fan jag skiter i att köpa dem jädra skorna :(
ajja, färdig tjatat om skor.

Har fått en röd fin klädsel av mamma till min soffa, fast det fattas till dynorna man sitter på och till kuddarna, men dem är hemma hos mor =) Ska bara hämta dem! hihi.

Nu ska jag nog gå ud i köket och se om där är något ätbart :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, ja, jag gillar fortfarande dom höga mest, men jag ser att du har fått ännu en röst på dom låga ;-) Haha! Men Joasefin, jag tror du gör rätt val i slutändan ;-) Hihi

2009-03-20 @ 07:27:32
URL: http://oidabjorkmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0