Helgen!

Har inte skrivit nått på hela helgen :/ Så nu kommer en liten kort sammanfattning :)

Fredag; Jag & Johanna va hemma hos mamma & Smilla och åt frukost. När vi hade käkat färdigt så tyckte jag att det va dax för Smilla att veta hur ett barn blir till ;) haha! Så jag tog en "brödpinne" och bröt den i två delar, den ena delen skulle föreställa mannen och den andra skulle föreställa kvinnan. Sen la jag dem på en servett och började förklara,
-när två människor älskar varandra...bla bla bla. Men när det kom till den delen att dem skulle "göra det" så tyckte jag det blev lite svårt att förklara så jag sa att hon kunde tänka sig att penisen va som en tops och vaginan, (fattar inte varför jag använde de ordet), va som ett öra. Och sen va det bara att pela sig i örat med topsen! :D haha!
Lättare än så kunde jag inte gjort de, tycker jag iaf! Hon fattade kanske inte,eller jo det tror jag ;P
Efter lite sexualundervisning kom Elin också dit, sen gick vi hem till mig :)
Och sen gick vi till Oj och handlade lite godis & chips, på vägen hem blev det en runda inom Roma :)
På kvällen blev det så ska det låta :)  Elin nanna här :)

Lördag; Vaknade, käkade frukost.. sen gick vi hem till Johanna & Dennis en runda och sen åkte Elin hem för hon skulle jobba :) Tack gumman för en mysig kväll :)
Sen gick jag,Dennis,Johanna & Dennis hem till mamma på Långg. för där hade hon,Malin & Anders Loppis :) Efter loppisen gick jag och Dennis hem och la oss i min säng och somna litta, men jag fick inte sova så länge för Sara da twin ringde och sa att vi skulle till Murphys och käka :) Så det va bara att hoppa in i duschen & göra ve sig och sen bege sig ner till Puben! Det va jag,Dennis,Johanna,Dennis,Sara,Jonas & Anders, skiiiiit go mat :)
Och det va halva priset för tjejer ;P Giiirlsnight!
och när vi hade käkat färdigt så blev jag satan i det trött, så jag åkte hem till mamma medans dem andra stanna kvar och drack bir :) Eller ja inte alla dem andra, inte Johanna för hon har bebiiiiiis i magen :D

Söndag; Vaknade hos mamma i hennes säng :) Mamma själv fick sova på soffan :/ taskigt av mig! hehe.
Så käka vi litta frulle och sen begav vi oss till Loppisen igen :)
Dem skulle nog ha loppis igen nästa helg, då får ni ta och pela er dit tycker jag :D
När loppisen va slut så körde mamma mig hem och jag somna direkt när jag la mig på soffan.. mår inte så bra, tror jag börjar bli sjuk :/ och sen finns det ju andra skäl till varför jag inte mår så bra men det är inget jag behöver skriva här!

Myspys helg :)

Kommentarer
Postat av: Sara Da Twin :)

iiih lille flickan blev väckt :) hihi sorry! men vi hade ju stora planer för helgen :D tack för i lördags och idag för vår lilla åk tur :) det va jätte trevligt! Får göras om snart! Puss

2009-03-23 @ 19:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0