En blå sak!

När jag vakna imorse ringe jag till mamma och fråga om hon ville komma och äta frulle så hon kom och hämta mig så körde vi ner på konditoriet och köpte bullar :)
Efter det så åkte jag & johanna med henne hem och hjälpte henne att flytta lite :) Och sen körde vi till Maxi för jag behövde handla hem litta maaad och sånt :)
Köpte sånna blåa saker som man lägger i dassastolen som gör att vattnet blir blått och luktar gott, man skulle lägga dem där uppe i dassastolen där den grejen sitter som man spolar med, men jag lyckades fan inte få loss den lilla luckan..fast det kanske bara är jag som inte fattar sånt.. men det kan nog inte va så svårt? Så jag ska gå in och göra ett försök till, haha!
Ajja färdig tjatat om min dassastol, kanske inte så jätte intressant att läsa om! ;P höhö.


Kommentarer
Postat av: c

haha tack ;D

2009-03-11 @ 18:04:06
URL: http://sexylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0