darlin' when I hold you, don't you know I feel the same...

Hej hej hallå!
Håller på att städa just nu, tog bara en liten paus. Fast jag tror inte jag orkar mer nu ;p haha. Har städat på toa, rensat lite i mitt skåp & på hyllan & jag har dammsugit överallt här så nu väntar jag på tvätten (som är klar om ca.3min) och när jag har hängt upp den ska jag slänga i en ny maskin sen ska jag nog ta och koka lite vatten och dricka varma koppen. Ja så får de bli!
Ps; jag längtar som fäään till juuuul, men nu är det inte lång tid kvar :D Halva november har ju redan gått! Fint.
Ooh på tal om november..detta är en mycket fin bit :)

Kommentarer
Postat av: Lappskan som slog fittan i isen och åkte på armbågarna

aaaaaaeee, man vill ju gräda en skvätt när man hör denna låten!! fy för hondan vad fin den är! pusspuss

2009-11-16 @ 23:15:51
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: cassie

Okej ;b HAHA men buse! ja gör det, det får du säkert! <33

2009-11-17 @ 03:43:15
URL: http://cassaandrahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0