Det står nog avundsjuk skrivet i min panna ;D

Visst är det så att ibland känner man för att skriva hur mycket som helst i bloggen & ibland känner man inte för att skriva alls? Och just nu känner inte jag för att skriva alls. Men tyckte ändå de va dax att uppdatera lite. Igår va jag&Dennis på Oj med pappa.. där köpte jag en tidning GLAZE..och i den stod en sak som jag blev så aaaarg för, eller kanske inte arg men jag blev typ avundsjuk som satan, haha. Ni vet The hills som visas på Mtv? Vet ni hur mycket dem tjänar per avsnitt?! Ett avsnitt vara i 20minuter (bara så ni vet) Den som tjänar mest är Lauren Conrad och hon får 875000kronor för ETT AVSNITT SOM VARAR TJUGO MINUTER!!!! Och dem andra tjänar mellan 300-700000kr! Jag har alltid undrat hur dem kan ha så mycket pengar när dem jobbar som typ festfixare på nån liten byrå, men nu vet jag ju varför! Dem är för fan miljonärer. Sånt tycker jag är orättvist. hahhaha. Knappt avundsjuk jag är ;) haha!
Jag fråga dennis om vi inte kunde flytta till hollywood, för jag vill också ha mycket pengar. Men han tyckte inte det lät som en bra ide´. Eller jo det tyckte han kanske men han sa att vi inte skulle kunna tjäna så mycket. Nähe, varför inte? haha.
Usch ja.. drömma kan man ju :p

Kommentarer
Postat av: cassie

babe min nya blogg är http://cassaandrahh.blogg.se



fan kom fan inte ihåg min andra hotmail på den nyaste, fick damp! gjorde ny haha., <3

2009-11-10 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0