Fest & foundation

I lördes va vi hemma hos dennis mamma och käka midda & efter det körde daniel oss till Åstorp där vi tog tåget till helsingborg för vi skulle hem till daniel, fast han visste inte det eftersom det skulle bli en överraskningsfest för honom. Så hans tjej mötte han på knutan så gick dem nånstans för att dryga ut på tiden så att alla skulle hinna hem till dem & sen sa desire´(som hans tjej heter) att hon bara skulle hem om och byta skor innan dem stack vidare, så när dem kom upp i lägenheten blev han vääääldigt överraskad ;D hahahaha, han hade inte fattat nått :p Han stod bara och glodde så börja alla sjunga "vi gratulerar" det va riktigt skoj! heheh.
Sen festa vi där ett tag, sen snacka jag med sara och så sa hon att dem satt hemma hos emma&nille och drack så jag,robin & hans tjej johanna tog tåget till åstorp redan vid halv elva och stack hem till emma&nille :) Mycket trevligt där också!
Och sen när dennis kom tillbaka till åstorp stack han hem till rina&jonas och sen stack jag också dit :)
En trevligt & lyckad lördag måste jag säga!
Igår fick vi dem nya sofforna & dem va riktigt fina, dem ser helt nya ut så tvåtusen för dem är inte alls dyrt! Men det värsta är att jag får inte det till att se bra ut.. ska den ena soffan stå så att det ser bra ut och passar med tvn så står den andra soffan inte alls bra & tvärtom! Jag får lite smått panik. Men det ska nog lösa sig, jag kan ju alltid fråga mamma, hon har öga för sånt här :D

Igår kom Johanna, felicia & mamma på besök.. dem hade lussebullar & julmust med sig. MUMS! Och johanna hade en liten present också till mig, en ny foundation :D Tack så jättemycket hanna. Jag va i STORT behov av en ny sån.
Har ni förresten provat den foundationen? Den är världens bästa, när man krämar på den så typ "smälter" den in i huden.. den typ försvinner. Också täcker den skit bra!
Prova den om ni inte har gjort de...
Maybelline dream matte mousse.


Kommentarer
Postat av: emma

tack själv snäckan :)

2009-11-24 @ 18:27:08
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: cassie

Den är riktigt bra, vill ha en sån! :D

2009-11-30 @ 23:05:28
URL: http://cassaandrahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0