Findus & familia :)

Idag har jag,emma,johanna & felicia vatt på findus & handlat smink :) Köpte en mascara & rouge! Sen körde vi till familia, men där kom jag undan billigt för mina pengar kom inte in förräns nu för typ en kvart sen så de va ju bra på ett sätt ;) haha. Fast jag hade lite lösa pengar så jag köpte 3par öronhänge för 40kr, så denna shoppingrundan gick på ca 200kr.. jag ääälskar när man kommer billigt undan! Då känns det bra.
Ikväll blir det lugnt & imorron blir det utgång :) Fast jag tycker inte om att gå ut i helsingborg men det ska ändå bli skoj :D hihi. Ska hem till johanna i morron på dan och hjälpa henne att städa lite för vi ska sitta där innan vi sticker till stan.
Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och städa lite. Patta på lasse stefanz, beyonce, the pinks, cornelis vreeswijk  och lite sånt... ja jag vet att jag har väääldigt blandad musiksmak. Jag kan lyssna på typ allt, förutom hårdrock för då får jag bara ont långt in i hjärnan! haha.
Seeeeee yaa!


Kommentarer
Postat av: imma som e himma

vad bra att pengarna har kommit in :) tack för en trevlig dag, vi syns imorgon <3

2009-11-27 @ 17:45:56
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Gizmo med blåsljud på hjärtat

hahaha, ont långt in i hjärnan, det lät kul :D du är för rolig du :D

<3

2009-11-27 @ 20:45:18
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0