Fredag hela dagen lång :)

I förrmiddas gick jag ner i byn och mötte Johanna&Felicia, sen kom Sara också & sen kom Emma också :) Satt och snacka & röga litta <3
Sen gick vi ner till bibblan för Johanna skulle skriva ut ett papper & sen stack Emma för hon skulle jobba, så vi andra vandra vidare till la chic där Johanna köpte sig lite foundation :) Sen åkte jag med Sara till hennes jobb & hämta lite jobbekläder, körde en runda i stan sen när vi kom till Åstorp fick jag minsjäl prova att köra hennes bil nere på industriområdet :D haha. Det gick faktiskt rätt så bra, förutom när jag skulle köra iväg för då sprätte de litta, haha. Sen körde vi bort vid godbiten och tvätta bilen...eller ja, sara tvätta och jag titta på ;p Och sen ner i byn igen och röga en cigg med hennes mor & sen körde hon mig hem!
Tack för en trevlig dag alla mina töser som jag har träffat idag :D <3

Igår sov Smilla hos oss :) Underbara lillasyster. Är så glad för dej, du är så himla go <3 Älskar dej jätte mycket!

Ikväll blir det lugnt & det ska bli rätt så skönt faktiskt. Ska snart tappa upp ett varmt bad & bada min vackra kropp, hahaha! ;D Och sen ska jag raka älskling... på huet! haha. Först med rakapparat & sen med hyvel, här ska det jävlar i det inte finnas ett hårstrå kvar inte ;)
Nej nu kallar badkaret efter mej!
Ha en trevlig kväll allihop för det ska jag ha, höhö!


Kommentarer
Postat av: Sara TRUCKER

Iiih du va jätte duktig när du körde! :) Fan va kul de va när du skulle köra iväg så skrek de i hjulen haha :D de gick skit bra :) så de får du göra om snart igen tycker jag :) Tack för du följde med o för en riktigt rolig dag :) pussar <3

2009-11-21 @ 10:10:49
Postat av: Josse

Svar till sara:

Hahaha ja det skrek till litta ;D Ja det hade vatt skoj att köra igen!

Tack själv gumman, det va jätte skoj <3 Looove!

2009-11-23 @ 12:21:39
URL: http://toosingatos.blogg.se/
Postat av: emsaaaaaa

tack själv snygging, alltid lika kul att träffa dig/er <3

2009-11-23 @ 17:59:07
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0