Helgen i snabba drag :)

Fredag; Jag&Dennis satt hemma & åt hamburgare och pommes & kolla på tv :) Sen stack vi hem till mamma&smilla ett tag, där även Johanna,dennis&felicia va :) Sen hem igen och kolla lite till på tv sen somna vi!
Lördag; Gick ner i byn på förmiddan och mötte johanna,dennis&felicia och sen gick vi till Oj och handla och efter det gick vi hem till mig&dennis och satte oss och glodde på tv & åt chips :) När dennis&johanna skulle gå hem gick jag&dennis till Roma och dela en kebabrulle :) & sen när vi kom hem kom Dennis Lindeqrantz också, så glodde vi på film.. day after tomorrow. Riktigt bra film, har sett den ett par gånger och kan gärna se den ett par gånger till, jag älskar den..den är så himla sorlig&bra!
Söndag; Vakna, käka frukost, klädde på oss, åkte ut till väla med Dennis L, köpte puder, hem och kolla tv, iiigen, sen bada jag, sen skjutsa dennis oss hem till mamma där hon bjöd på jätte god midda :) Wokad kyckling me nudlar och såna wokgrönsaker :) Och ja, när vi kom hem glodde vi på film iiiiiiigen.. heartbreakhotel :D FYFAN va den är braaaaaa.. hahaha, smällrolig!
Nu när jag skrev vad vi har gjort i helgen så tänkte jag...Oooooj vad mycket tv det har blivit. Haha! TV-NÖÖÖÖRDAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0