Jag har sagt det förr och jag säger det igen...

GAMMAL KÄRLEK ROSTAR ALDRIG <3
Goooood morning gott folk!
När jag vakna och gick upp så hade dennis inte gått ner och börjat jobba än men det va bara bra för mej för jag fick en mysig kram, en såndär som verkligen är jätte mysig ni vet! haha. Ooh som jag älskar dej<3
Tänkte bara berätta att första gången jag såg dennis va när jag börja i hans klass på björnekulla i 7:an -01 och jag tyckte att han va riktigt söööt :) haha. Jag har alltså kännt han i 8år typ (ooh herregud) Sen blev vi tillsammans i 8:an, tror jag att det va, och då va vi tillsammans i 2½ år. Och sen vi gjorde slut sista gången så har jag faktiskt alltid tyckt väldigt bra om han. Han har alltid vatt number one ;p hahah! Tänk att kunna hitta en person som man trivs så himla bra med, som man kan säga & göra vafan som helst inör, man kan helt enkelt va sej själv med den personen. En som man aldrig bråkar med, vilket jag tycker är rätt konstigt efter att ha kännt varandra i 8år.. eller ja bråkat har vi ju gjort men det har mest vatt på fyllan & då har det aldrig vatt nått sådär jätteallvarligt ändå, och sen kan vi ju bli lite så sura på varandra, lite barnsligt sura tycker jag ;p haha.  
Jag tror att vi passar så bra ihop eftersom vi är så himla lika (afan) vi tycker om att göra likadana saker, lite så nördiga saker.. vi kan tex cykla runder i skogen en hel dag, fast det va rätt längesen vi gjorde de nu, och när vi va typ 15-16 så körde vi runder på hans moppe i skogen och en gång körde vi vilse och jag envisades om att vi skulle vända men vi gjorde aldrig de så vi kom ut låååångt ifrån där vi hade kört in.. tur att jag inte fick min vilja igenom för jag tror inte jag hade hittat tillbaka ;) Och när dennis hade sin epa så körde vi runder med den på bonnavägarna här runt omkring åstorp & en gång körde vi till strandfesten i Ängelholm & vi fick sitta och sjunga hela vägen för där va nått sjukt irriterande ljud som lät jättehögt hela tiden men när vi kom fram så såg dennis va det va.. handbromsen va lite grann tilldragen ;) Smaaart!
Usch ja, vi har gjort en massa kul saker tillsammans kan ni tro..herregud!
Han är inte bara min pojkvän utan även min bästa vän <3 Jag älskar dej så in i *piiiip* :D

Ojdå, det blev rätt mycket & det va faktiskt inte meningen. Fingrarna bara hoppa runder på tagentbordet..kanske inte så intressant för er att läsa om mig&dennis och vår tid tillsammans..HAHAHA guuud va det lät töntigt :p hahahahaha! Vår tid tillsammans...hahahaha! Ja men ni fattar!
Nu ska jag ut och röööööka lite. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aaw :) Ni är så kära tillsammans.. Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans! (Som Bert stjärt skulle ha sagt!) <3

2009-11-18 @ 14:53:49
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0