Som jag kan, haha!

Jag är helt jätte förvånad över mig själv just nu... jag stod inne på toa och skulle se om jag hade några öronhänge, men eftersom jag har uttöjning i båda öronen och endast ett ledigt hål till ett öronhänge så är jag tvungen att ha hänge som där är en "krok" på.. om ni fattar vad jag menar, haha. Så jag tog en säkerthetsnål och kötta igenom i högra örat så nu har jag ett hål till... första gången jag har lyckats med det & jag har försökt mååånga gånger ska ni veta, haha! Det knaka litta men sen gick den igenom och det gjorde ju inte alls ont :p Det gör ondare nu efter. Jag har säkerthetsnålen kvar för jag vågar inte ta ut den än för då kanske jag inte får i ett öronhänge. hum... nån som vet vilket som är bäst att göra? Cassie du kanske vet, du brukar väl ta hål själv? Eller? Iaf i näsan ;p haha!
Nu ska jag ut och röka, sen ska jag följa med mamma till frissan, hon ska klippa sig :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA fy fan vad pinigt.. "Vad sitter hon inne för? Hon snodde sju kilo clementiner nere på OJ" Hahaha

2009-11-18 @ 15:54:09
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: emma

ojojoj, det där skulle aldrig jag våga :p

2009-11-18 @ 23:01:14
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: cassie

Hehe eller hur :P Jo det är fint, själv gumman? :)



.. seee det gjorde inte ont att pierca sig själv :b men efteråt gör det ont :s :p.. Jo dra nålen in & ut (hahah) och töj ut hålet typ, sen sätt i ett örhänge :p <33

2009-11-18 @ 23:25:13
URL: http://cassaandrahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0