Svininfluensan hit & svininfluensan dit...

Men guuuuud vad jag är kass på att uppdatera, fy på mej!
Idag har jag målat väggen där soffan står, röd, fast jag tycker att den ser lite orange ut :s hum! Eller så är det bara för att jag har fått det för mig så kan jag inte sluta tänka på de & det stör mej nått så gud in i helvete! aaauh! I slutet av denna månaden ska jag&Dennis köpa nya soffor.. svarta skinn :) Naajs! Vi får ett soffbord på köpet också så det är inte fel. Sen ska vi bara se hur vi ska få plats med sofforna här, känns som det kommer bli lite trångt med två stycken.. men dennis säger att det kommer gå så jag får väl lita på han ;) haha!

Imorron har jag fått tid till att ta sprutan mot svininfluensan.. och jag har en sån jäääkla beslutsångest så jag vet inte var jag ska ta vägen! Ska jag ta den eller ska jag inte ta den? Dör man eller dör man inte? Blir man förlamad eller bli man inte förlamad? Blir man imun mot influensan eller blir man inte imun mot influensan? Faaan va svårt. Men eftersom att jag tror på typ allt man hör om influensan så borde jag ju ta sprutan, men sen så tror jag på allt, allt ont iaf, om sprutan. Och varför jag emellanåt inte vill ta sprutan är för att om man nu ska tro på allt dåligt man har hört om den så känns de inte så smart att spruta in den i kroppen, & det väljer man själv.. och influensan kan man faktiskt lite grann försöka att hindra så att man inte får den. Som tex att inte visa sig ute i folkmassor, tvätta händerna ofta & sprita dem, mm.
Shit vad jobbigt detta blev nu, rätt jobbigt att försöka att förklara hur jag menar. Men hoppas att ni fattar ;)
Jag lovar er att om jag tar sprutan så kommer jag psyka mej själv så att jag blir förlamad ;p hahaha.. jag kommer sitta i soffan och bara glo och känna efter i hela kroppen.. -oooh neeej, nu känner jag inte mitt ben, ooh neej nu kan jag inte lyfta mej från soffan, ooh neej nu kan jag knappt se nått, ooh neej jag kan inte prata.. osso kan jag inte kalla på dennis och säga att jag håller på att dö, så kommer jag att dö ensam.  haha, nej nu överdriver jag kanske rätt så mycket.
FAN!
Vad tycker ni jag ska göra? & ska ni ta den?

Nej nu ska jag gå ut och röka och försöka tänka ut ett vettigt beslut!! Vilket jag inte kommer lyckas med. Eftersom jag inte är känd för att vara sådär jätte smart och vettig.
HEJ DÅÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: cassie

hihi. awe, <33 jag också!



Jag tycker att du ska ta sprutan, eller ja, jag ska iallafall ta den :b och dem jag känner som tagit den har inte fått så mkt biverkningar bara typ blivit lite öm i armen i en dag, sen har det gått över!

2009-11-11 @ 21:06:59
URL: http://cassaandrahh.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska INTE ta den :D

2009-11-11 @ 22:04:29
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har lika mycket beslutsångest som dig! Just nu ska jag ta sprutan.. Men det skulle jag inte igår.Vi får helt enkelt se om vi stöter på varann där idag eller inte ;P

2009-11-12 @ 08:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0