tjugofemte november tvåtusennio

Igår kom Johanna & världens sötaste Felicia och hälsa på :) Sen skulle Johanna till vårdcentralen och jag passade Felicia ett tag, gav henne mat och lite sånt sen gick vi ner i byn och mötte Johanna igen :) När jag kom hem sen så stack jag och dennis ner i byn och käka på rosa & sen hem igen! Sen kom pappa och hälsa på :)
Igår när dennis va hemma hos sin mor så fick vi en jättefin byrå som vi satte i köket & det blev så grannt så! Nu börjar här bli riktigt fint hemma, haha.
Här kommer en bild på sofforna och en på byrån.. min kamera är fan sämst, men det är nog mitt eget fel för vilken kamera tåler att få en hel öl över sig? hahah.
Och sen så ni bara vet så vill jag ha ett nytt soffbord, det passade inte alls med ett brunt till. Eller så kanske jag bara tar tag i penslen och målar de ;D Det blir billigare också, det är ju fattiga tider nu när det börjar närma sig jul! höhöhö.


 


Kommentarer
Postat av: emsaaaa

så tjusigt så :)

den kvällen, när din kamera fick en hel öl över sig, minns jag som igår! fy fan vad roligt det var, fast det var ju klart inte lika roligt när din kamera gick sönder :/

2009-11-25 @ 20:19:27
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: emma

joo det var det hahaha! allt möjligt galet hände den dagen/kvällen... sjukt kul var det! <3

2009-11-26 @ 17:52:07
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0