Två stycken grattis idag ;)

Det första grattis går till min älskade lillasyster som fyller 10år idag :) <3
Grattis min fina smilla!
Det andra "grattiset" går till mej&dennis som har vatt tillsammans i 10månader idag :) <3
Grattis till oss!
Idag blir det kalas hos mamma&smilla och sen får jag se om jag vandrar ner till vårdcentralen, men det är inte säkert att jag kommer vandra därifrån.. haha. Med min vanliga otur så kommer jag säkert bli förlamad. Men man ska väl tänka positivt :) haha! Usch ja.

Igår skrev jag ju att jag tyckte att vår röda vägg såg orange ut men nu idag tycker jag faktiskt att den ser rätt röd ut så det va nog bara som jag inbilla mig eftersom att jag grundmåla med en orange färg för att det skulle täcka bättre.
Här kommer en liten bild, men ignorera att det är helt tomt på väggen.. ska sätta upp en spegel,högtalare och lite sånt sen när vi har fått dem andra sofforna så att vi kan få det att passa bättre. Känns lite onödigt att spika & borra en massa hål nu innan för vi kommer säkert få flytta det sen! Men jag kom på nu att det är ett tag tills vi får dem nya sofforna :/ Ska här se så tomt och fult ut tills dess? Ajdå!


Kommentarer
Postat av: Emma

det blev skitsnyggt (:

2009-11-12 @ 16:41:47
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: eeeeeeeeeeeeeeeem

och förresten GRATTIS till er alla tre :)

2009-11-12 @ 16:43:08
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: cassie

nawe, okej :b.. nej jag har inte fått brev om den ännu :p <33

2009-11-12 @ 17:33:40
URL: http://cassaandrahh.blogg.se/
Postat av: Mamma...

Hej gomman<3 Tack för all hjälp i går..du e en räddande ängel;) Vad fint de blev med väggen..du e duktig<3 Grattis till er<3 Love you<3 PUSS<3

2009-11-13 @ 09:32:20
Postat av: Hanna

Vad fint det blev gumman.. du är så duktig! Jag önskar att jag var lika kreativ och händig som dej! Loooove. Puss

2009-11-13 @ 11:02:45
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0