Förresten, jag har gjort det igen... aaauh.

I fredags lyckades jag snubbla till så mitt knä hoppa ut led.. vilket de redan har gjort en gång innan, sommaren -07. Så jääävla drygt och jobbigt. Har inte vatt hos nån doktor än, men jag ringde sån sjukvårdsupplyssning i Lördes och dem sa att om dem börja göra ont och blev svullet så skulle jag åka in akut annars kunde jag vänta till på Måndag och gå till vårdcentralen. Men igår palla jag inte så jag får väl ta och halta dit idag och se vad dem säger. Nu har det börjat göra ont och det är svullet..så det är nog bäst att sticka dit. Som tur är så har jag en sån grej som man drar över knäet för jag kan knappt gå utan den.
Ajja.. detta är väl inte sista gången detta händer. Jag som har sån maximal otur kommer lyckas fler gånger.
Men det får jag verkligen inte hoppas för det är ingen skön känsla när man ser sitt knä sitta utanför där det egentligen ska sitta.. :s och när man känner där det ska sitta så är där en grop ner.. inte kul alls. Men som tur är så hoppa det tillbaka av sig själv, jag rätta bara ut benet så klicka det till.
Usch ja.. HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack själv, det var jättetrevligt (:

ojdå, så du hade skadat ditt knä? :S kommer ihåg att du ringde mej :/ hoppas det blir bättre! <3

2009-10-27 @ 17:22:48
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

fan vad drygt... men läker det av sej själv? haha, du och jag har verkligen otur när vi dricker! alltid händer något :p krya på dej!

2009-10-27 @ 17:57:45
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0