Fredag idag jaaaa!

Idag är det Fredag..tänkte bara informera om det för er som inte visste de ;) haha. Kul? Nej! Men jag är lite uttråkad. Som alltid, tummen upp!
Igår sov Smilla hos oss, myyyyys. Vi titta på Rosa bandet galan, dem fick in typ 47miljoner och det är inte alls dåligt. Jag blev helt chockad igår när dem sa att varje dag dör 4stycken kvinnor av bröstcancer. Asså fattar ni? FYRA stycken OM DAN! Det är grymt mycket, så dem 47miljonerna är välbehövliga! Usch jag hatar sånt, jag blir så ledsen. Idag känner jag för att köpa ett rosa band. Jag har tänkt innan att "ääh det gör väl ingen skillnad om jag köper ett eller inte" men joo det gör faktiskt det, varje liten krona gör skillnad! Nu låter det som att jag har blivit helt hjärntvättad eller nått för att jag titta på det igår, men nej.. jag fick bara en liten tankeställare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0