Go kväll :)

Idag vid fyra tiden kom Sara hit så gick vi ner i byn och satte oss & snacka lite, efter ett tag kom emma också ner :) Goa töser dem dära tvillingarna <3 hihi.
Och sen kom pappa också, så åkte jag med han till rosa där dennis också va så käka vi och sen körde vi till Oj där pappa&dennis drack kaffe och jag titta på :p
När vi hade kommit hem så kom dennis mamma & hennes kille och kolla på Bonde söker fru :) Och nu sitter jag här och håller på att somna, gick ju upp vid sju idag och det är jag inte van vid ;) haha. Ska nog ta och borsta tänderna nu och sen lägga mig och kolla på sex and the city.
God natt & sov gott allihop.. för det ska jag göra :)


Ps; tänkte bara skriva en liten sak till och det är att jag älskar min mamma,pappa, mina systrar,dennis, min kusin elin och mina underbara kompisar jätte mycket. Är så glad för att jag har er <3 ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Mamma..

Jag älskar dej oxå<3<3

2009-10-21 @ 22:40:54
URL: http://cajsamariao.blogg.se/
Postat av: Emma

du är världens underbaraste lillan! <3

2009-10-22 @ 07:35:02
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0