Gooooood morning!

Smilla sov här i natt ju, myyys <3
Så igår blev det popcorn,läsk,godis & andra avenyn :) Dennis fick sova på soffan inatt (fast han erbjöd sig själv att göra de) så jag & smilla hade gott om plats att slänga runder på ben och armar, haha. När jag vakna så märkte jag att jag hade tappar min tunnel (har satt i den i vänstra örat nu) så smilla hon vakna nog av att jag höll på att rota runder i sängen, och då fick hon minsann hjälpa till och leta...vi hitta den under hennes kudde. Hur har den hamnat där? :p haha. Sen gick vi ut till tvrummet och väckte dennis och åt frukost :) Sen kom mamma och hämta henne.
Smilla fick låna en t-shirt & en svart munkjacka med dragkejda av mej, och vet du vad lillasyster? Du kan faktiskt få dem tröjorna av mig :) hihi. Bara för att du är världens bästa lillasyster & för att jag älskar dej så mycket och för att du är så himla go <3 Stolt storasyster!

Nu ska jag äta en liten macka till tänkte jag, blev litta huuuuungrig igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0