Halloween!

Snart kommer mamma och hämtar mig, jag ska in till Helsingborg och snacka med nån tant! Sen ska vi köra och kolla om jag kan hitta militärtyg.. hade tänkt att jag skulle va en militärtjej imorron :) hihi. Dennis sa att militär inte va nått läskigt och ja det kan jag ju hålla med om, men vad ska man annars klä ut sig till? En häxa? Så orginellt liksom.. annars hade jag tänkt att bara skita i det och ta på mig helt bruna kläder. Och då undrar ni kanske varför? Jag är en bajskorv, neeeej guuud så omoget av mig. hahahhaa! Men det är kul att va lite omogen ibland ;) eller? Nej men en militär kan man väl klä ut sig till? Och då behöver jag inte så mycket tyg eftersom jag bara hade tänkt att ha en kjol och en topp eller linne, haha. Och som jag alltid har sagt, det är så glöttit för alla tjejer ska alltid se så himla sexiga och snygga ut på halloween, men vafan. Jag ska inte säga nått egentligen förr förra året va jag&johanna horor och Jonas va vår pimp :D hahaha. Men förra året va jag och emma indianer & det va faktiskt inte nått sexigt med det, det va mer sött tyckte jag :)
Här kommer en bild på de ;D



Kommentarer
Postat av: myrann

Militär blir nog stencoolt.. men ja digga mer bajskorvs-ideen ;D men det blir du nog inte förvånad över, hahahha :D BAJS BAJS BAJS :D

2009-10-30 @ 14:37:04
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Emma

aww så söta vi va där :) undras vad det blir i år för min del? :D suuuprise ;)

2009-10-30 @ 17:15:25
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: emma

vi är alltid söta ;D njaa, jag har något i funderingarna nu (: så får se vad man hittar :D

2009-10-31 @ 12:14:57
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Sara Da Twin hihi

Haha fan va kul om du är en bajskorv, som jag hade garvat hela kvällen! Jag är ju verkligen mogen av mig va.. hahahhaha :D Så söta du och emma är :) <3

2009-10-31 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0