Hejsan hoppsan :)

Gokväll mina kära läsare :)
Idag har jag vatt ute och gått med mamma&johanna! Sen följde jag&johanna med hem till mamma&smilla där det bjöds på mat, kyckling,wokgrönsaker&nudlar (alltihop i wokpannan) och det va jättegott :) Mammas mat smakar alltid bäst! Jag&johanna hjälpte mamma att fixa en blogg, hihi. Här hittar ni henne! 
Imorron är dennis ledig från jobb och då ska vi åka till väla :) fast jag är fattig som en väggalus! Men ja, de kan ju va kul ändå! 
Förresten innan när jag va hos mamma så låg en av hennes katter i hennes säng (den enda katt jag vet som typ hatar att bli klappad) han attackerar en så fort man råkar klappa på nått ställe där han inte vill. Trög katt dedär.. jaja iaf jag lyckades att få han till att lägga sig i mitt knä, okej de brukar han kanske göra, men ja så låg han där så fint och grannt och jag klappa/klia han på huet och under hakan och rätt va det e så saglar han på mej, hahahah som jag skratta. FYFAN! Och det gjorde han typ flera gånger, de bara rann från hans mun. Så sa jag till mamma att jag vet "hur man tillfredställer en katt" och då titta hon lite konstigt på mig, och ja det fattar jag att hon gjorde när jag sen insåg vad jag hade sagt ;) hahaha. Jag mena inte riktigt det jag sa, det kom ut lite fel... haha. Men men så kan det gå!

Tänkte att jag också ska göra en sån lista som jag såg att Johanna hade gjort... "10 saker ni inte vet om mig"
men det vet jag inte när det blir. Har tänkt rätt mycket på vad jag skulle kunna skriva, men jag kan inte komma på nått just nu så det får bli ett senare projekt :p

En sak till bara, sen ska jag sätta mig och kolla på tv...
jag har kommit på den senaste tiden att jag är väääldigt kär i dennis <3 Jag har helt plötsligt blitt kär på nytt, och det känns helt underbart. Usch vad jag älskar min maaaaaaan :D

Nej nu orkar jag inte skriva mer.
God natt och sov gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0