Inte som planerat...

Helgen blev inte som jag hade tänkt mig, men det är det inte mycket som blir. haha!
Satt hemma hos oss och drack i fredags & i lördags gick vi hem till Niklas och drack lite sen hem till oss igen.. men jag va skit sleden så jag gick och la mej redan halv tolv-tolv typ :) Men festen fortsatte ändå, jag sov nog rätt gott för jag hörde ingenting & plus att dennis hade vatt inne nårra gånger och ryckt mej i benen men han fick inget svar ;D haha.
Men nu till helgen blir det faktiskt lugnt :)

Idag va jag & mamma med smilla i skolan, fast vi va där bara till halv tolv sen körde vi ner i byn och köpte varsin baguett och smarra på ;p Och när jag kom hem städa jag lite..byta klädsel på soffan också så nu är den röd :) det blev jätte fint tyckte jag :) Får se om jag slänger in en bild på den sen, kanske inte så intressant men ja.. jag gör nog det ändåååå. För det finns kanske nån vänlig liten själ som bryr sej ;p haha.
Nej nu ska jag kolla till fläskfilen i ugnen. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Denna vänliga lilla själ ser gärna en bild på soffefan :) Hoppas fläskfilén smakar bra. Gratis är gott, höhö ;) looooove.

2009-10-06 @ 18:19:04
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Jill Johnson

Du, det är absolut ingen fara gumman, ät ni den! Själv är jag inte så mycket för fläskfilé gjord på hund.. men men, smaken är som baken.

2009-10-06 @ 18:57:34
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Pär i allavär

Ja precis. en hundsvans som di har sledet av pälsen på :D öööh. åt du förresten upp korven från Netto? Haha!

2009-10-06 @ 21:56:52
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0