"Jag pallar inte en hyreskåk, aaaaldrig meeeer" höhö

När jag för en gång skull inte vaknar av att jag behöver kissa så vakna jag ist av trucken :/ Herreguuuud vilket jobbigt ljud, haha. Det skrapa,smällde,döna,brumma,gnissla och hade sig. Men ja, så är det väl att bo ovanför en verkstad :p Jag kan ju inte direkt klaga, jag har ju valt det själv ;) Fast jag ska inte klaga, det är inte ofta jag vaknar av att dem håller på där nere. Så det gör inget!
Men det är även helt underbart att bo här också, man stör absolut ingen när man har fest.. man kan spela hur högt som helst :D Och det är skitbra! Plus att man slipper en massa grannar som man måste gå runder och va trevlig mot :p

Kommentarer
Postat av: fnitter-maja!

hahahaha ellerhur! fy fan vad jag har skrattat åt den bilden :D

2009-10-13 @ 10:25:59
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0