Jaha..

..då sitter jag här igen ;) haha. Snacka om no life!
Har hållt på att städa inne på toa hur länge som helst känns det som.. har skrubbat överallt. Torkat av och städat i både mitt & dennis skåp, dammsugit under badkaret och skrubbat det, torkat av i hyllan, dammsugit golvet, torkat av golvet, torkat av toastolen... ja typ hur mycket som helst. haha! Nu skiner & blänker de där inne ;D Sen va jag helt slut så jag orkade bara sätta igång diskmaskinen & dammsuga golven här. Men ja det får räcka, för idag iaf. Kommer ju en ny dag imorron också!
Sorterade även i min byrå, där blev två högar med kläder som jag inte ska ha..en som jag tänkte ge till mamma och en som jag tänkte ge till Smilla :)

När dennis har slutat tänkte vi gå ner i byn och käka kebab eller nått sånt gott, MUMS! Och ikväll blir det bara att sitta hemma framför tvn, kanske kolla på idol? Jaa det kan man väl göra!

Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0