lölölölölöööördag!

Igår va jag hemma hos mamma och kolla på idol, sen nanna jag där :) Och idag har jag bara vatt hemma..eller ja, jag&dennis gick till oj en runda och åt varsin smörgåsbit innan, mums! Ikväll kommer johanna&dennis hit :)
Jag är lite uttråkad men ändå skit trött, dennis ligger på soffan och sover just nu och jag sitter här och nördar mig..på tvn visas just nu sällskapsresan & jag kan verkligen inte för mitt liv fatta hur folk kan tycka att den är såå himla rolig och bra?? :s Sån humor är verkligen inte min grej alltså.. så torrt, usch! haha. Smaken är som baken, delad ;p

Innan idag bada jag & hade sån ansiktsmask, myyys :) Och sen fixa jag mina naglar, satte på tippar så nu är dem fin fina, fast pekfingernaglen på höger hand blev lite kortare än dem andra...skiiit störigt :/ men men.

Sandra skicka mess till mig för ett tag sen och fråga om jag ville följa med henne till Ängelholm på söndag på sån modellfotografering, faaan va kul :D Och det häftigaste av allt är att dem sminkar en, har alltid velat bli sminkad av sånna som kan sin sak ;) haha. Man skulle ha med kläder till tre ombytningar. Hum..undras om jag har så mycke fina kläder..tror inte det ;p Får gå genom min garderob i veckan och kolla. Det va gratis att bli fottad men sen kostar ju bilderna om man ska köpa dem så jag får hoppas att jag får pengar innan dess :/
Nej nu ska jag gå ut och röka, HEJ DÅ!
take care.

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: nej det bådarinte gott ><

allt bra annars då?

2009-10-17 @ 18:12:02
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Sassa

Ska bli roligt :D

2009-10-20 @ 12:19:15
URL: http://sandrazenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0