Sjukgymnast? Nej jag fixar det själv ;)

Go morron gott folk :)
Jag vet egentligen inte alls vad jag ska skriva, men kände att jag fick uppdatera lite.
Igår va jag på vårdcentralen så dem kunde glo på mitt knä, men dem sa typ inget mer än att jag hade svaga knä och att jag behövde träna upp musklerna runt knäna och att jag skulle gå till en sjukgymnast så dem kunde berätta hur man gör de.. men jag kolla på internet hur man tränar knämusklerna så nu vet jag det så nu slipper jag gå till en sjukgymnast och slösa en massa pengar ;) Har man lite pengar så har man, hahahaha ;p
Snart kommer Smilla hit och ska hämta sin cykel, ooh älskade lillasyster <3 Är så glad för dej lilla fjonk!
Men nu ska jag vråla ner mitt hue i badkaret och skölja av mitt hår för jag ska färga de :) Jag ska bli svarthårig. Auh. Får se hur det blir, jag har ju haft svart innan men det är läääängesen. Är så trött på att ha brunt, det ser så "urtvättat" ut så fort. Ja det blir nog bra.
Ha det fint. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

ellerhur ;D hoppas det blir bättre me dej! <3

2009-10-28 @ 13:15:04
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0