Städ,städ,städ och lite städ till.

Håller på att städa, fast det behövs egentligen inte. Men vad ska man annars göra liksom? Denna morgonen har jag hunnit med att logga in på bdb ca: 20gånger, loggat in på min blogg ca: 15gånger, gått in på olika bloggar ca:10000gånger. hahahah, okej kanske inte riktigt så många gånger men ungefär. Jag älskar att överdriva ;D
Nej nu ska jag sätta på fin musik och dansa in på toa och städa där lite tänkte jag :)
Tjingeling!

Nått bra tips på nån jättebra städlåt? :D
Tack på förhand! höhö

Kommentarer
Postat av: Mamma..

Du kan ju alltid ta o sätta på en jullåt;) Nä..förlåt gomman nu va jag taskig:) Du kan ju prova med lite dansband..så kan du ta en svängom med baffgusaren:) Puss<3<3

2009-10-16 @ 11:39:58
Postat av: Mamma...

Du kan ju alltid sätta på en jullåt..hihi;) Nä nu var jag taskig gomman...förlåt:) Prova med lite dansband...så kan du ju ta en svängom med baffgusaren;) Puss<3<3

2009-10-16 @ 11:56:44
Postat av: Maja.

Haha känner igen det där, gör samma sak. Loggar in och ut dagarna i ända och försöker hitta nya bloggar:)

2009-10-16 @ 12:34:35
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0