Tack elsa!

I natt låg elsa uppe på sänggavlen och råka nog tappa balansen för jag vakna av att jag fick en katt mitt i huvudet. Hon satte tassen rätt på näsan och det gjorde fan ont..haha. Sen i morse upptäckte jag att jag har ett rivmärke mitt på näsan :/ och sen såg jag att där va blod på täcket också, så då kan ni förstå att det va riktigt illa.... hahahaha nej så farligt va det faktiskt inte ;)

Igår kväll va ju johanna & dennis här.. vi satt och kolla på körslaget och krängde en massa chips,nötter,dipp,clementiner,fläsksvål, godissnöre och drack julmust & coca-cola :D
Sen gick vi hem till mamma&smilla och hälsa på :) När vi kom hem igen la vi oss och kolla på
sex and the city :p
Johanna har den boxen (som jag har lånat)...fast jag har redan sett alla avsnitten men man kan ju kolla igen, det är ju så jäääkla braa :)



Kommentarer
Postat av: Malin

SV: usch då, med mig är det bra. Extremt slö bara menmen ^^

2009-10-18 @ 13:35:08
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: den bort glömmda lilla systern

ja detser ju mysiht ut :I

2009-10-18 @ 15:37:28
Postat av: Emma

det kan man lugnt säga ;)



så gott det där såg ut! :)

2009-10-18 @ 18:23:07
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0