Tag fyra, betala för två ;)

Igår åkte jag&dennis med mamma till ikea, vi skulle köpa röda dynor till köksstolarna men vi glömde de så ist blev det fyra röda runda mattor som vi la i köket, en massa doftljus (även dem va röda) och sen såg jag en pedalspann, en sån som man trycker med foten på så öppnas den..eller ja det fatta ni kanske ;) Men den ville inte dennis köpa, haha! Sen stack vi till Maxi för att se om dem hade dynor där men det hade dem inte, även där fanns en pedalspann men den kunde vi inte heller köpa... sen gick vi in på citygross och där fanns också en pedalspann och DEN VILLE HAN KÖPA! ;D hahaha. Så nu står den så fint inne på toa :) På maxi köpte vi såna tabletter till bordet (röda) Så grannt så.
Vi hade faktiskt jävligt bra flyt igår... på ikea fick vi bara betala för två mattor & på maxi tog dem bara betalt för två tabletter. inte helt fel, det kändes braaaa!

Idag är det Fredag. och det blir lugnt för mig denna helgen också.. det är ju sååå skönt att vakna och må heeelt underbart :) Jag älskar den känslan! Plus att jag måste faktiskt hålla mig nykter och städad för tänk om johanna ska ploppa ut sin bebis nu i helgen, då får jag ta Smilla och då kan jag ju inte va full och jävlig ;p hahahaha!

Imorron kanske My skulle komma hit och hälsa på & kolla på lägenheten :) Jag träffa henne på bussen för nån dag sen och då bestämde vi att vi fick ta och träffas nån dag, sen träffa jag henne på väla (också för nån dag sen) så sa hon att hon kanske kommer på lördag :) Ska bli riktigt kul att träffa henne!
Vi gick ju i samma klass på gymnasiet & herreguuuud vad vi hade kul tillsammans. Hon är en mycket härlig människa :) hihi.


Nej nu ska jag gå ut och röka, iiiigen, vilket jag redan har gjort sisådär 4gånger. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0