Tummen upp (y)

Annars är ni jätte duktiga på att kommentera ;D Fast jag ska inte säga nått, jag är inte så duktig på de själv ;p haha.
Jaha, då va det fredag idag...och det händer ingenting vilket är skiiit skönt! Ska bara va hemma och glassa & glo på teeeeeevee xD Elin va här nästan precis, hon hade köpt med sej bullar och sån go saltrulle..mums! Tack gumman :) hihi. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ska till arbetsförmedlingen igeeen. Palla?! Nä. Men det finns saker man måste göra som man inte gillar så jätte mycket.
Igår fick vi en finfin bokhylla av mamms, vi ställde den i sovrummet & satte filmer och lite sånt på den, de blev fiiiiint :) Det är samma färg på den som sängen (sånt ljust trä) så det passa perffa :D Ställde en lampa bakom den som lyser grannt ;) Nej nu ska jag röka och sen duscha!
HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0