utåtstående benpipor...

I natt drömde jag en väldigt konstig dröm...
vet inte riktigt hur den börja eller sluta men jag minns att det va bara att jag hade brötit foten på nått sätt, där va ett hål uppe på foten så stack ett ben upp som va brötit. Man såg rätt in i foten så jag stack till sjukhuset men dem kunde inte operera det förräns typ två-tre veckor senare. Så dem satte bara ett bandage runt om.. och sen va jag ute och gick jätte mycket fast det gjorde skit ont :s hahaha. Och så hade jag en tjock strumpa på mig och en jätteliten sko så det tryckte jättemycket. Och sen vakna jag.
Undras vad det betyder när man drömmer så konstiga drömmar?! Det låter kanske inte så konstigt men det kändes grymt obehagligt iaf.

Kommentarer
Postat av: Imma

visst är det märkligt? våra kroppar är nog vana vid att vi festar varneda helg haha :p

kääääärlek <3

2009-10-19 @ 12:15:28
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Technorocker

"Tjock strumpa och en jätteliten sko" iiih vad kärt det lät, haha. Stackars lillpia :( älskar dej, puss!

2009-10-19 @ 12:23:21
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0