Vill inte...

Idag känner jag mig tråkig..är jättetrött & vill inte göra nått alls. Vill inte sitta vid datan, vill inte titta på tv, vill inte städa, vill inte byta om från pyjamasen, vill inte sova, vill inte va vaken,.. vad kan man då göra? Känns rätt hopplöst när man känner sig såhär. haha. Fast ikväll kommer smilla hit & innan dess måste jag rycka upp mig :p Och det kommer jag att göra, det vet jag & det är vad jag vill göra :) Alltså ska jag ta och rycka upp mig så kan jag kanske ta och pela mig bort till köket och tömma diskmaskinen och sätta in disken från igår? Hum.. och då kan jag kanske sen ta och hoppa ur pyjamasen också.

Nu precis knacka det på fönstret inne i min garderob och där stod dennis..han hade klättrat upp på containern som står där ute :p Så vi tog en cigg och drack lite cola :) haha.








Kommentarer
Postat av: cassie

Hehe okej :b. jo det e bra, sj? <33

2009-10-20 @ 19:45:05
URL: http://babybunny.webblogg.se/
Postat av: cassie

Tack gumman. din också :D<3

2009-10-21 @ 09:53:50
URL: http://babybunny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0