:)

Idag har jag varit och hälsat på Johanna,dennis & felica där även Jonas befann sig :) Trevligt! sen körde han mig & dennis hem.. eller ja han körde dennis hem för han släppte av mig på stationen där Cassie va :) Tog en cigg med henne & snacka lite. Kul att träffa dig gumman, fast det bara va typ fem tio minuter.. haha♥
Just nu sitter jag och håller på att lägga in lite nya låtar på min mobil för jag ska åka tåg in till hbg imorron för jag ska träffa en tant och snacka lite med henne (om jobb och sånt) tar typ en timme & sen ska jag sitta där och glo i två timmar för klockan ett ska jag på nått annat, som heter work shop..varar också en timme. Fan va drygt att bara sitta och vänta, så därför har jag laddat upp med en massa nya låtar :p
Men känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert att åka hem efter jag har snackat med henne...vad ska jag göra i två timmar liksom? Mitt batteri kommer säkert att dö om jag ska lyssna på musik så länge i rad och då kan jag inte lyssna när jag åker hem och det är inte kul ju, hahah. Måste ha musik när jag åker buss & tåg annars är det så drygt. Usch ja, vilka bekymmer man kan ha!
Jag kanske kan bli akut sjuk och måste åka hem? Jag kan låtsas att min katt ska steriliseras så jag måste åka tidigare? Jag kan låtsas att dennis har brutit benet så jag måste åka till akuten med han?



Kommentarer
Postat av: Emma

lycka till =)

2010-02-18 @ 09:57:51
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0