Gomorron gomorron hör nu vi sjunga glatt gomorron gomorron i köööör!

Go morron gott folk :)
Igår körde jag & dennis och hälsa på johanna & dennis med gatorn :p Dem drack kaffe och jag gosa med felicia♥ sen tog jag med mig en massa av deras tvätt hem..dem håller ju på att packa och sånt så johanna fråga om jag ville tvätta lite till dem & ja varför inte, man ställer väll upp för sina nära & kära :) hihi. Så nu slipper dem tänka på de! Nu är första rundan tvätt igång, lia´ bra att börja direkt när man vaknar. Jag vakna när dennis alarm på telefonen ringde, sen kunde jag inte somna om ;p 
Ikväll blir det lugnt, ska hem till dennis mamma imorron på 50årsfest & då vill man ju vara pigg :) hehe.
Och imorron på förmiddan ska jag ta felicia ett tag för johanna & dennis ska va på en loppis här i åstorp och sälja.. fast vi ska gå dit också & kolla en runda :) Och sen hem och göra ve mig för vi skulle va hos dennis mor vid två tiden!

Ikväll ska jag nog hjälpa johanna att måla också :) Känns som hela denna helgen är fullspikad...fast jag älskar att ha saker att göra så det gör inget, haha!
Nej nu ska jag gå ut och röka tänkte jag...HEJ DÅÅÅ!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha när man läser här så låter det som du är min assistent :D Det är en jäkla tur att jag har dej snäckan! Du är världens snällaste! <3

2010-02-26 @ 10:51:26
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0