Helgen

I fredas blev det lugnt, åt mat från thai lina & kolla på lets dance :)
I lördes va det dop för lilla flisan, så duktig tös <3 Sen på kvällen blev det lite fest här hemma, trevligt!
I går när jag vaknade gick jag hem till mamma & smilla. Sen gick jag, johanna & flisan en runda..gick ner på thai lina och åt lite. tack för en mysig dag hanna <3 Jag har världens bästa familj, älskar er så!
På kvällen kolla jag & dennis på en svenk skräckfilm (huset vid vägens ände) och herreguuuuuud vilken jävla b-film & b-skådisar.. det va nog en av dem dåligaste filmerna jag har sett, hahahaha! fyfan alltså. Vill ni se en sjukt dålig & inte alls rälig skräckis så kolla på den! ha ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0