"jag ska måla hela världen lilla mamma..."

Nu helt plötsligt blev jag jättesugen på att måla... och jag vet precis vad jag skulle målat.
Jag vill ha tre halvstora tavlor, en massa färg (mest svart & vit), penslar, ett rum där jag kan stänga in mig och lyssna på fin musik. Ooh vad jag känner för att måla.
På tavlorna skulle jag delat upp en bild.. jag vet precis hur det skulle sett ut.
I såna här lägen önskar jag att jag va rik & hade bil&körkort för då skulle jag åkt och handlat allt detta NU!

esteten kryper fram inom mig,
idag känner jag mig kreativ,
det sprudlar och bubblar inom mig.
ooh vad jag älskar att känna denna känslan.

synd att man inte kunde känna denna känslan så ofta när man gick i skolan. haha! Fast det va nog bara för att man visste att man va tvungen att måla.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är härligt när man känner sig på det humöret! Snart kan du få måla, väggarna i vår nya lägenhet höhöhö!

2010-02-25 @ 11:12:32
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Emma

det lät härligt :D jag har sånna färger och någon tavla som jag köpte förra veckan när jag var hemma hos josse e. då målade vi som bara den (fastän jag inte alls kan måla och mina tavlor blev inte alls fina.) men roligt var det :) så kom hit så målar vi :D

2010-02-25 @ 14:33:03
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

det kan definitivt inte jag heller, hur gärna jag än vill eller försöker så ser det mest ut som om en 4-åring har suttit och kladdat. ja men de skulle vi gjort någon dag :) försökt i alla fall :)

2010-02-25 @ 17:26:13
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0